Kaitsmisel on 36 lõputööd ning nendest kolmandik on lennundustehnika õppekavalt ja kuus mehitamata lennunduse valdkonnast. Kaitsmised toimuvad 5.-6. juunil Eesti Lennuakadeemias.
Allpool saab tutvuda lõputöö teemadega ning kui mõni teema pakub huvi, siis rohkem infot saab praegu ope@eava.ee. Kõikide varasemalt kaitstud lõputöödega saab tutvuda siin.- Mehitamata lennuki
tiivasisese kütusepaagi projekteerimine
- Ornitopteri efektiivsuse
võrdlus samas kaalukategoorias multirootoriga
- Mehitamata kopteri ülekandesüsteemi
kestvuse analüüs
- Tuberkuli efekti
(Tubercle effect) mõju väikese Reynolds arvuga propellerile
- Nanokatete kasutamine
gaasiturbiinmootoris orgaaniliste setete vähendamiseks
- Mehitamata kopteri
pearootori poolt tekitatud raadiohäiringu mõõtmine
- Jäätõrjesüsteemi valik
lennukile EOS VTOL
- Epoksiidliimide
mehaanilise tugevuse suurendamine rändioksiidi nanopulbri ja mitmekihiliste
süsiniknanotorude lisanditega
- Stratosfäärist langeva
mootorita mikrogravitatsiooni testimiskapsli väliskuju disain
- Mehitamata õhusõiduki
väliskuju mõju hindamine lindude peletamisel
-
Mehitamata õhusõidukite
kaugtuvastuse vastuvõtusüsteemi loomine nRF5340 ja nRF7002 baasil
- Lennureisijate
käitumisharjumused ja hinnangud ühekordsest plastist toodetele
- Kommertslennunduse
juhtimise õppekava üliõpilaste kohanemis- ja õpikogemus Eesti Lennuakadeemias
- Mehitamata õhusõidukite
testala teenuse pakkumise väljakujundamine
- Transpordiameti
lennukõlblikkuse osakonnale riskipõhise järelevalve teostamiseks riskimaatriksi
loomine
- Lennunduskorralduse
eriala lõpetajate Eesti tööturule sisenemise võimalused
- Eesti lennureisijate
teadlikkus ja rahulolu lennujaama ja lennuettevõtete keskkonnaalase vastutustundlikkusega
- Tartu lennujaama
kestlikkuse taseme hindamine vastavalt Airport Carbon Accreditation'i
raamistikule
- Tööandja sisemise kuvandi
ja väärtuspakkumise tähtsus Magnetic MRO AS näitel
- Julgestuspiirangualas
asuvate lennufirmale kuuluvate ohtlike ainete ja artiklite käitlemise
protseduur Tallinn Airport GH näitel
- Töökeskkonna
tehnoloogiliste süsteemide seos lennujuhtide seisundiga: Ämari ja Tallinna
lähilennujuhtimise üksuste näitel
- Eesti Lennuakadeemia
lennuliiklusteeninduse erialapraktika tõhustamise võimalused
- Ämari lennuvälja lähiala
kaasajastamine
- Tartu lennuvälja
lennuinfoteenuse läbilaskevõime prognoos
- Ebaharilike asendite
vältimise ja korrigeerimise treeningu korraldus Eesti Lennuakadeemia
lennupraktika osana
- Õppelennuki valik Eesti
Lennuakadeemiale
- Kopteri erialapraktika
korraldamise teostatavuse analüüs Eesti Lennuakadeemias
- Eesti Lennuakadeemia
lennupraktika jaoks JET-A1 kütuse varustamise võimaluste analüüs Tartu
lennujaamas
- Eesti kopteri
erapilootide oskused ja teadmised visuaallennureeglitest ja instrumentaallennu
tingimustesse sattumisest
- Vesiniku baasil
põhinevate vedelkütuse ja kütuseelementide rakendamine lennutegevuseks Tallinna
lennujaamas
- Lennuraja loata hõivamise
ennetamine Tallinna lennuväljal
- Eestikeelne terminitöö
lennuki erapiloodi loa Transpordiameti aerodünaamika aluste eksamiküsimuste põhjal
ja muudatusettepanekud küsimuste eestikeelsele tõlkele
- Ruhnu lennuliini
opereerimisvõimaluste analüüs instrumentaallennureeglite kohaselt
- Eesti Lennuakadeemia
lennumeeskonna koostöökoolituse kursuse kava ja koolituseks kasutatava
lennukisimulaatori jaoks protseduuride loomine
Soovime kaitsjatele külma
närvi!